Popis
Kompletní přestavba na elektrokolo od značky CSC France včetně baterie Hailong. Kupována na konci března 2024.
Přestavbu jsem koupil na projekt, ze kterého sešlo. Baterie byla pravidelně dobíjena a celá přestavba byla uchována v přívětivých podmínkách.
Zbývající záruka: cca 5 měsíců
K baterii je dokoupena také potřebná redukce na konektor XT60 pro propojení s přestavbou.
Stav - přestavba zůstala nevyužitá, pár věcí jsem po vybalení prozkoumal a následně vše zůstalo půl roku bez využití. Zapojena nikdy nebyla, věnoval jsem se jiným projektům s elektrokoly.
Obsah:
1 * zadní 29" ráfek s 1000W motorem v náboji
1 * Hailong baterie (48V, 13Ah, 624Wh) spolu se sadou pro uchycení na rám
1 * nabíječka (standardní 2A)
1 * DC regulátor (řídící jednotka)
1 * Brašna na řídící jednotku
2 * brzdové páčky určené pro mechanické brzdy spolu se senzorem odpojení od asistence motoru v případě brždění
1 * Displej SW900
1 * PAS senzor (8 magnetů) spolu s rychlostním (standardním) snímačem
- Pravý grip s otočným plynem
- Levý grip standardní
Motor:
48V 1000W
Maximální rychlost cca 45-55 km/h
Bezkartáčový, určený pro napětí 48V
Ráfek:
Dvojitá stěna (hliníková slitina)
Pro zadní náboje:
135mm-142mm
Točivý moment:
30-40NM
Otáčky za minutu (RPM):
470
Motor je vhodný pro volnoběžku.
Řídící jednotka:
CSC 12
Vhodná pro 48V 1000W
Displej: SW900
Jmenovitý proud: 22A
Maximální proud: 44±1A
Baterie:
Hailong G70
48V 13Ah
Lithiová
(zahrnuje 2A nabíječku)
Články: 5P13S Li-ion 2,6Ah
65 kusů článků 18650 (čína)
Baterie dle výrobce nejlépe funguje s motorem do jmenovitého výkonu 750W, tudíž je důležité takový výkonnostní limit v nastavení nastavit. Je možné, že by baterie utáhla spolupráci i s pravidelným 1000W výkonem, ale upřímně bych ji neždímal. Nachází se v ní klasická čínská elektronika a je dobré zůstat nohama na zemi.
Preferuji osobní převzetí ve Dvoře Králové.
Přestavba vypadá dobře a má pěkné recenze (možno dohledat).